fredag den 14. november 2014

Bogpakkedag! a.k.a lykkedag!


Der er intet skønnere, end at komme hjem til pakker der blokerer hoveddøren. De står der og venter, skriger på at blive åbnet... eller også er det mig selv der skriger af ren ivrighed. Selvom jeg ved hvad pakkerne indeholder, føles det som en uventet gave. Det er en skøn følelse, en følelse af eventyr og varme historier der venter forude!


Ud over disse to lækre litterærer eventyr, modtog jeg også et anmelder eksemplar af "Den fredløse" - venligst tilsendt fra forlaget Tellerup.
Jeg glæder mig til at læse denne store flotte bog - historien lyder i hvert fald rigtig lovende!

Jeg venter fortsat på en levering fra saxo.dk - en levering der har været LÆNGE undervejs nu. Det er 3 bøger af L.M Montgomery, som jeg skal bruge i et fremtidigt indlæg her på bloggen. Som før nævnt vil jeg udarbejde lidt "større" indlæg, omkring de værker, og deres forfattere, som har en særlig plads i mit læser-hjerte.

Jeg har netop færdiglæst Neil Gaimans "Amerikanske Guder". Der kommer højest sandsynlig en anmeldelse af den, jeg skal bare lige have lidt tid til at "fordøje" den. "Amerikanske Guder", var ikke hvad jeg troede den ville være, men om dette er godt eller dårligt ved jeg ikke endnu.

Håber i allesammen har en fantastisk fredag!


7 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god bogpakkedag. Jeg glæder mig meget til at høre din mening om "Den fredløse" og til at læse den selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig i hvert fald til den, hvad jeg kunne læse ud fra beskrivelsen så skulle det blive spændende:)

      Slet
  2. Åh, glæden ved at åbne en bogpakke... ;) Nu må jeg jo nøjes med, at se hvad i andre får i pakkerne, men det er bar eikke det samme ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja, du er jo på bogkøbs-STOP! hehe... Nej det er bare slet ikke det samme som selv at modtage pakkerne. Tværtimod synes jeg at indlæg som dette indbyder til endnu flere bogindkøb;)

      Slet
    2. Ja, det frister helt vildt meget. Men alligevel elsker jeg at se de nye bøger andre får hjem til hylderne :)

      Slet
  3. Hvor fint - og hvor er Huckelberry Finn coveret skønt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fint og barnligt! Passer perfekt til historien:)

      Slet