onsdag den 15. oktober 2014

Efteråret har overtaget


Et ganske kort indlæg, da jeg blot vil se hvordan det her med videoer fungere.. Kan se jeg skal have fat i et bedre kamera:/ undskylder den meget ringe billedkvalitet - håber i kan fornemme efterårs-hyggen trods alt.. Der kommer muligvis en anmeldelse senere idag, har læst "Hr. Penumbras Døgnåbne Bogbutik!"

Desuden har jeg bestilt to fantastisk smukke og elskelige bøger! Jeg bestilte dem i går aftes, i mulm og mørke, fristelsen var simpelthen FOR stor. Hvilke bøger det er, får i at se en anden dag - når månedens bogindkøb bliver afsløret:)


1 kommentar:

  1. Fin video :) Kan se at vi har mange af de samme bøger på reolerne. Jeg tror måske vi har lidt samme smag i litteratur.

    Glæder mig til at se hvilke nye bøger du har købt:)

    SvarSlet